Infolinia: +48 22 8771525

Jak kupować?

 

Staramy się, aby proces zakupowy był dla Klientów intuicyjny i przyjazny.  

Aby ułatwić zakupy przygotowaliśmy podpowiedzi dotyczące poszczególnych kroków procesu zakupu.

 

  • Zacznij od wyboru kategorii produktów z górnego menu, a następnie interesujących Cię produktów. Możesz również skorzystać z wyszykiwarki produktów znajdujacej sie nad górnym menu. Wpisz nazwę produktu lub kod producena szukanego produktu w okienko wyszukiwarki i kliknij "szukaj".

 

  • Produkty do koszyka możesz dodać będąc na stronie produktu klikając "dodaj do koszyka". Na stronie produktu możesz zapoznać się ze szczegółowymi informacjami o produktcie - tutaj są zawarte najważniejsze parametry techniczne i informacje o funkcjonalnościach produktu.

 

  • Po dodaniu produktu do koszyka, w prawym górnym rogu ekranu pojawia się podgląd koszyka, w którym możesz zobaczyć ostatnio dodane do koszyka produkty.

 

  • Kliknięcie w "koszyk" w rozwijanym koszyku u góry strony przeniesie Cię do pełnego widoku koszyka, w którym możesz zmienić liczbę sztuk lub usunąć produkty których nie chcesz kupić.

 

  • Po wyborze wszystkich produktów i kliknięciu "przejdź do kasy" przechodzisz do składania zamówienia.

 

  • Możesz założyc konto, dzieki będziesz mógł na każdym etapie sledzić proces swojego zamówienia i zawsze wrócic do historii swoich zamówień lub możesz zrobić zakupy jako gość, bez rejestracji konta.

 

  • W kolejnych krokach podasz adres dostawy, oraz opcjonalnie dane do faktury. W zależności od wybranego sposobu dostawy i płatności, zostaniesz przekierowany do "płatności online" serwisu PayU lub (w przypadku wyboru płatności przy odbiorze) mozliwości wyboru opcji "płatność przy odbiorze".

 

  • Tak dotrzesz do końca procesu zakupów w naszym serwisie. Po złożeniu zamówienia  otrzymasz e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji oraz osobno - potwierdzający dokonanie płatności - jeżeli wybierzesz opcję przedpłaty. Pózniej, będziesz na bieżąco informowany o kolejnych etapach realizacji zamówienia.

UWAGA! Jeśli po złożeniu zamówienia nie otrzymałeś e-maila z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia lub/oraz e-malia z potwierdzeniem płatności, NAPISZ DO NAS MAIL na adres: marketing@conet.pl! Skontaktujemy się z Tobą najszybciej, jak to będzie możliwe.